Πρωτεϊνη Μπιζελιου

Ισχύει η φήμη ότι η πρωτεΐνη του μπιζελιού, είναι η νέα πρωτεΐνη ορού γάλακτος;
Ημερομηνία δημοσίευσης:
29/6/2016

Θα μπορούσες να πεις ακόμα ότι είναι η βελτιωμένη της εκδοχή. «Oπως και η αγελαδινής προέλευσης, η πρωτεΐνη μπιζελιού έχει μεγάλο δυναμικό ανάπτυξης μυϊκής μάζας, αφού περιέχει μεγάλο εύρος από τα βασικά αμινοξέα» λέει ο Rotimi Aluko, καθηγητής του Τμήματος Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Ανθρώπου στο Πανεπιστήμιο της Μανιτόμπα. Αυτό όμως που αναδεικνύει την πρωτεΐνη μπιζελιού σε πραγματικό νικητή του γυμναστηρίου είναι ότι, σε σύγκριση με την πρωτεΐνη ορού γάλακτος, περιέχει περισσότερο από τριπλάσια ποσότητα του αμινοξέος αργινίνη. Αυτό μεταφράζεται σε βελτιωμένη κυκλοφορία του αίματος, μαζί με μεγαλύτερη αντοχή στην άσκηση και περισσότερη μυϊκή μάζα. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι πρέπει να απορρίψεις την πρωτεΐνη ορού γάλακτος: η πρωτεΐνη μπιζελιού είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε θειούχα αμινοξέα που βοηθούν την καταπολέμηση του βλαβερού για τα κύτταρα οξειδωτικού στρες και βελτιώνουν την αποκατάσταση μετά την άσκηση. Αυτός είναι ο λόγος που ο Aluko προτείνει το συνδυασμό μιας δόσης πρωτεΐνης ορού γάλακτος με μια δόση πρωτεΐνης μπιζελιού σε 120-350 ml νερό ή γάλα, ώστε να φτιάξεις ένα shake μετά την άσκηση με περισσότερα από 50 γρ. πρωτεΐνης. 

ΣΧΟΛΙΑ