Γραμμωση vs Λιπαρα

Ισχύει ότι πρέπει να αποφεύγεις τα λιπαρά, όταν πας για γράμμωση;
Ημερομηνία δημοσίευσης:
17/6/2016

Αποτελεί συχνή πεποίθηση ότι στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής τα λιπαρά θα πρέπει να καταναλώνονται σε πολύ μικρή ποσότητα, μιας και είναι ιδιαίτερα βλαβερά για την υγεία. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι το 30% της ημερήσιας προσλαμβανόμενης ενέργειας πρέπει να προέρχεται από τα λιπαρά. Υπάρχουν καλά και κακά λιπαρά. Κάποια από τα καλά λιπαρά είναι γνωστά και ως απαραίτητα λιπαρά και έχουν ουσιώδη σημασία για την υγεία μας. Τα απαραίτητα λιπαρά βοηθούν στην ανάπτυξη και την ανανέωση των κυττάρων του σώματος, καθώς και στην φυσιολογική λειτουργία του εγκέφαλου. Επιπλέον, έχουν θετική επίδραση στην υγεία της καρδιάς, δεδομένου ότι βοηθούν στη μείωση των επιπέδων χοληστερίνης και στη βελτίωση του λιπιδαιμικού προφίλ. Το σώμα χρειάζεται τα καλά λιπαρά για την παραγωγή τεστοστερόνης και άλλων ορμονών, καθώς και για την υγεία των κλειδώσεων, του δέρματος και των μαλλιών. Φάε ωμούς ξηρούς καρπούς, σογιέλαιο, λιναρόσπορους, αβοκάντο, ελαιόλαδο, σαρδέλες και μαλακές μαργαρίνες.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif