Αυξηση Ογκου με Πρωτεϊνη Φαγοπυρου

Τι είναι το φαγόπυρο (ή αλλιώς, το "μαύρο σιτάρι"); Είναι τόσο θρεπτικό όσο φημίζεται;
Ημερομηνία δημοσίευσης:
23/6/2016

Μια χούφτα 30 γραμμ. σπόρων φαγόπυρου (περίπου 2-3 κ.σ.) περιέχει 7-9 γραμμάρια πρωτεΐνη, 1-3 γραμμάρια φυτικές ίνες και περίπου 200 mg μαγνήσιο, το οποίο σχετίζεται με την καλή υγεία της καρδιάς σου. Οι σπόροι φαγόπυρου είναι πλέον διαθέσιμοι σε καταστήματα βιολογικών προϊόντων. Η Jessica Crandall, εκπρόσωπος της Academy of Nutrition and Dietetics, σου προτείνει να πασπαλίζεις τους σπόρους στις σαλάτες και το γιαούρτι σου, για να προσθέσεις μια γεύση ξηρών καρπών και να τα κάνεις πιο τραγανά (σκέψου ότι έχουν τη διπλάσια πρωτεΐνη από τους ηλιόσπορους). Μην εγκαταλείπεις όμως τη σκόνη ορού γάλακτος: χρειάζεσαι περισσότερο από τη διπλάσια ποσότητα σπόρων φαγόπυρου, για να ισοφαρίσεις την πρωτεΐνη του ορού γάλακτος, που θα χτίσει τους μυς σου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif