Ομπρελα στα Περιττα Κιλα

Τον χειμώνα αρχίζει η θύελλα των διατροφικών πειρασμών. Μάθε πώς θα κρατήσεις ασφαλές το σώμα σου.
Ημερομηνία δημοσίευσης:
21/9/2015

Σύμφωνα με μελέτη του Tufts University, ο μέσος άντρας παίρνει περίπου μισό κιλό ανά μήνα από τον Οκτώβριο μέχρι το Δεκέμβριο. Για τους υπέρβαρους και τους παχύσαρκους, αυτός ο αριθμός μπορεί να εκτιναχθεί και να φτάσει μέχρι και τα 2,5 επιπλέον κιλά. Και το χειρότερο; «Τα στατιστικά δείχνουν ότι οι άνθρωποι συνήθως δεν χάνουν τα έξτρα κιλά που παίρνουν» σύμφωνα με την Betty Kovacs, υπεύθυνη του προγράμματος αδυνατίσματος στο Obesity Nutrition Research Center της Νέας Υόρκης. Τσέκαρε με ποια πιάτα μπορείς να αντικαταστήσεις τις αγαπημένες σου επιλογές στο τραπέζι, χάνοντας κιλά αντί για την ποιότητα της διατροφής σου.

Η Πρόκληση: Γλυκά Παντού!

Η Αμυνά σου: Προσοχή στους Υδατάνθρακες


Τα πρώτα κρύα του φθινοπώρου είναι η καλύτερη δικαιολογία για να γεμίσεις το ψυγείο σου με παχυντικά σνακ, τα οποία μάλιστα πολλές φορές καταναλώνεις λίγο πριν πέσεις για ύπνο. Τα μπισκότα, τα κέικ, οι βάφλες με γέμιση και οι σοκολάτες έχουν την τιμητική τους. Αντιστάσου στις προκλήσεις του σούπερ μάρκετ και των ζαχαροπλαστείων προσαρμόζοντας στη διατροφή σου προϊόντα χαμηλά σε υδατάνθρακες. Πρόσφατη μελέτη του Temple University έδειξε ότι οι υπέρβαροι άνθρωποι που περιόρισαν τη λήψη υδατανθράκων, σταδιακά αναζητούσαν με μικρότερη συχνότητα γλυκά και τροφές, που είναι πλούσιες σε υδατάνθρακες. Σύμφωνα με τους ερευνητές, αποφεύγοντας τέτοιου είδους τροφές, σταδιακά ενοχλείσαι λιγότερο ή αποσπάται περισσότερο η προσοχή σου από το αίσθημα της πείνας. Επομένως, πρόσεξε τη συχνότητα με την οποία τελειώνεις τα γεύματά σου με ένα επιδόρπιο και περιόρισε ψωμί και ζυμαρικά.

ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ 57 ΘΕΡΜΙΔΕΣ

Η Πρόκληση: Παχυντικοί Καφέδες στο Κρίσιμο 8ωρο

Η Αμυνά σου:  Απόφυγε τις Περίεργες Ονομασίες

  

Το πρωινό ξύπνημα τις καθημερινές μπορεί να σε οδηγήσει σε κακές διατροφικές επιλογές. Το τρικ για να αποφύγεις την αύξηση του βάρους σου από την καθημερινή λήψη καφεΐνης δεν είναι να μειώσεις τις κουταλιές της ζάχαρης που ρίχνεις στο ποτήρι σου (άλλωστε, μια κουταλιά αντιστοιχεί μόνο σε 15 θερμίδες), αλλά να αποφύγεις την κρέμα και τη σοκολάτα, που συνοδεύουν πολλά είδη καφέ. Επίστρεψε στα βασικά, δώσε έμφαση στην ποιότητα του καφέ και χρησιμοποίησε το ζεστό φλιτζάνι στο γραφείο σου για το ρόλο για τον οποίο το εκτίμησες αρχικά: την ικανότητά του να σε ξυπνάει μόνο με λίγες γουλιές!

ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ 55 γραμμ. σάκχαρα

Η Πρόκληση: Μυστικός Σαμποτέρ

Η Αμυνά σου: Τόνωσε το Μεταβολισμό σου

 

Πρόσεχε ιδιαίτερα τα πιάτα λαχανικών, τα οποία πιστεύεις ότι έχουν λιγότερες θερμίδες, όπως το σουφλέ. Τις ημέρες που το μενού στο σπίτι δεν περιλαμβάνει κρέας, πρέπει να δώσεις ιδιαίτερη προσοχή στην ποσότητα και να αποφύγεις τη συνοδεία ψωμιού και τυροκομικών. Επίσης, για να το πετύχεις πιο εύκολα, καλό είναι να εντάξεις στο ημερήσιο πρόγραμμα ένα ελαφρύ ή βαρύ προπονητικό πρόγραμμα. Ερευνα του Appalachian State University βρήκε ότι, αν κάνεις ποδήλατο σε υψηλή ένταση για 45 λεπτά κάθε πρωί, μπορεί να ανεβάσεις το μεταβολισμό σου μέχρι και 14 ώρες μετά το τέλος της άσκησης. Δεύτερη μελέτη που δημοσιεύτηκε το 2009 στο Appetite έδειξε ότι το αίσθημα της πείνας μπορεί να εξαφανιστεί για μια ολόκληρη ώρα μετά την προπόνησή σου. 

ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ 120 θερμίδες

Η Πρόκληση: Junk Food  

Η Αμυνά σου: Γέμισε τις Μπαταρίες σου

Οι σαββατιάτικες βόλτες στο εμπορικό κέντρο έχουν πάντα την αρνητική πλευρά τους. Ελβετοί ερευνητές βρήκαν ότι τα γεύματα που αποτελούνται κυρίως από υδατάνθρακες μπορούν να καταστείλουν τις γνωστικές λειτουργίες σου και να παρεμποδίσουν τη λήψη των αποφάσεών σου. Επίσης, σύμφωνα με τον Kovacs: «Αν η διατροφή σου περιέχει πολλούς υδατάνθρακες, δεν νιώθεις ποτέ χορτασμένος». Οι υδατάνθρακες είναι αναποτελεσματικοί στο να καταστέλλουν την έκλυση της γκρελίνης, ορμόνης που διώχνει το αίσθημα της πείνας, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism. Επομένως, κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και βρες ένα σνακ, που είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, έχει λίγους υδατάνθρακες και δεν ξεπερνά τις 400 θερμίδες.

ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ 5 γραμμ. σάκχαρα

Η Πρόκληση: Οικογενειακά Τραπέζια  

Η Αμυνά σου: Προθέρμανση από το Σπίτι

Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Appetite βρήκε ότι το ανθυγιεινό και πλούσιο σε λιπαρά φαγητό το προτιμούν οι άντρες, γιατί το αντιλαμβάνονται σαν πιο αρρενωπό. Επίσης, η αλήθεια είναι ότι, όταν μας αρέσει το φαγητό, συνήθως τρώμε μεγάλες ποσότητες. Το MH σου προτείνει το εξής: πριν φύγεις από το σπίτι, φάε κάτι που θα κόψει την όρεξή σου. Το γιαούρτι είναι από τις καλύτερες επιλογές. Η πρωτεΐνη του σε χορταίνει και το λίπος που περιέχει σε βοηθάει να μεταβολίσεις γρηγορότερα το αλκοόλ. Επίσης, όταν κάθεσαι στο τραπέζι, σιγουρέψου ότι αποφεύγεις τις υπερβολές, υποσχόμενος στον εαυτό σου ότι θα κάνεις πρωινή γυμναστική. Διαφορετικά, δεν θα καταλάβεις ότι η ποσότητα που έφαγες έφτανε για τρεις ανθρώπους.

ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ 340 θερμίδες

Η Πρόκληση: Εξοδοι με Αλκοόλ και Φαγητό

Η Αμυνά σου:  Διαλείμματα με τόνικ

Οι θερμίδες του αλκοόλ σε παχαίνουν πιο πολύ από αυτές του φαγητού, σύμφωνα με τον προπονητή Christian Finn. Επίσης, τα ποτά μπορούν να μειώσουν τις αναστολές σου και να αυξήσουν την όρεξή σου για φαγητό, κάνοντας δύσκολο να αντισταθείς σε μεταμεσονύκτια «βρώμικα». Τα βράδια που θα καταναλώσεις αλκοόλ, συνόδευσε το ποτό σου με κάτι, που περιέχει λίγες έως καθόλου θερμίδες. «Μια καλή ιδέα είναι να εναλλάσσεις κάθε ποτό με ένα ποτήρι ανθρακούχο νερό» υποστηρίζει ο Finn. Η ιδανική επιλογή: club soda με λίγο λάιμ. Ετσι θα νιώσεις ότι πίνεις κοκτέιλ, αλλά θα μειώσεις τις θερμίδες στο μισό και θα γλιτώσεις το διπλό σουβλάκι μετά. Επίσης, κράτα το σώμα σου ενυδατωμένο πίνοντας αρκετό νερό, ώστε να μην περάσεις το επόμενο πρωί βυθισμένος στο χανγκόβερ.

ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ 113 θερμίδες

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif