ΒΓΑΛΕ ΟΦΣΑΪΝΤ ΤΟΥΣ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ

Θέσε προτεραιότητες και θα δεις το λίπος σου να εξαφανίζεται.
Ημερομηνία δημοσίευσης:
14/7/2015

Με την κατανάλωση λιγότερων υδατανθράκων και περισσότερης πρωτεΐνης μπορείς να κόψεις θερμίδες και να βελτιώσεις τα επίπεδα των ορμονών που ρυθμίζουν την καύση λίπους. Χρησιμοποίησε τον οδηγό του διατροφολόγου Mike Roussell, για να κόψεις αμέσως τις δύο πρώτες κατηγορίες υδατανθράκων. Μετά από 3 εβδομάδες, αν αρχίσεις να χάνεις λίπος πιο αργά, αφαίρεσε και την επόμενη ομάδα (εάν η απώλεια λίπους συνεχίζεται, δεν χρειάζεται να κάνεις αλλαγές). Συνέχισε χωρίς να αφαιρείς περισσότερο από μια ομάδα υδατανθράκων κάθε 3 εβδομάδες.

1.  Τρόφιμα με προσθήκη ζάχαρης 
2.  Επεξεργασμένα δημητριακά (π.χ. λευκό ψωμί)
3. Προϊόντα ολικής άλεσης και άμυλο
4. Φρούτα (κόψε τα τροπικά πρώτα) 
5. Λαχανικά (μην κόψεις τα πράσινα) 
6. Πράσινα λαχανικά

* Ο Mike Roussell είναι σύμβουλος διατροφής του  Men’s Health και διευθυντής του Τμήματος Διατροφής στο γυμναστήριο Peak Performance στη Νέα Υόρκη.

ΣΧΟΛΙΑ