Αντηλιακο μενου

Μάθε πώς μπορείς να προστατεύσεις το δέρμα σου με τη σωστή διατροφή.
Ημερομηνία δημοσίευσης:
16/6/2015

Οι μέρες γίνονται ολοένα και πιο ζεστές. Αυτό σημαίνει ότι κι εσύ θα περνάς πολλές ώρες στην παραλία και κάτω από τον ήλιο.

Kάνει καλό στη διάθεση και μέσω της έκθεσής σου σε αυτόν παράγεις το 90% των αναγκών σου σε βιταμίνη D. Η έκθεση, όμως, μπορεί να προκαλέσει πρόωρη γήρανση, ρυτίδες και να αυξήσει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου. Μην ανησυχείς, δεν θα σου πούμε να πασαλειφτείς με κρέμες, αλλά να μάθεις πώς μπορείς να προστατεύσεις το δέρμα σου με τη σωστή διατροφή.
 
Αλλαξε τα λιπαρά

Ξεφορτώσου τα κακά λιπαρά (κορεσμένα και τρανς) και αντικατάστησέ τα με ακόρεστα και ω-3 λιπαρά οξέα. Στοιχεία δείχνουν ότι τα λιπαρά που προέρχονται από λιπαρά ψαριά, όπως σολομός και σαρδέλες, μπορούν να μειώσουν τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου του δέρματος. Αρκούν 2 μερίδες ψαριού των 100 γραμμαρίων την εβδομάδα. Επίσης, τα ω-6 λιπαρά οξέα περιορίζουν την ξηρότητα και το ξεφλούδισμα (τα βρίσκεις στο ελαιόλαδο).

Τα σωστά φρούτα 
Ολα τα φρούτα κάνουν καλό, αλλά ιδιαίτερα αυτά που είναι πλούσια σε βιταμίνη C. Αυτό ισχύει, γιατί η συγκεκριμένη βιταμίνη παίζει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία κολλαγόνου, που ελέγχει την ένωση των ιστών με τα κύτταρα. Με λίγα λόγια, το κολλαγόνο διατηρεί το δέρμα σου σφριγηλό και χωρίς ρυτίδες. Γι' αυτό βάλε στη διατροφή σου τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C καθημερινά, όπως πορτοκάλια, πιπεριές και φράουλες.

Η φλούδα μετράει
Φάε όλο το φρούτο, γιατί περιέχει μία ουσία, την πυρίτια, η οποία βοηθά να διατηρηθεί η ελαστικότητα του δέρματος. Αυτή η ουσία όμως βρίσκεται στη φλούδα των φρούτων και των λαχανικών.

Τσάι
Πιες μαύρο, πράσινο ή άσπρο παγωμένο τσάι. Περιέχει φλαβονοειδή, ουσίες με αντιοξειδωτική δράση, που προστατεύουν το δέρμα και συγχρόνως ενυδατώνουν τον οργανισμό. Προσοχή μόνο στην περιεκτικότητα της ζάχαρης.

ΣΧΟΛΙΑ