Θα Γινει Χυμοσ

Ο αποχυμωτής είναι το gadget που θα φέρει τα πάνω-κάτω στην κουζίνα σου. Ανέβασε στροφές στον οργανισμό σου από την πρώτη κιόλας ταχύτητα.
Ημερομηνία δημοσίευσης:
8/2/2017

1. Το Τέλειο Κοκτέιλ
Υπάρχει ένα γνωμικό, που λέει ότι «κάθε πιάτο είναι τόσο καλό όσο τα συστατικά του». Αυτό, φυσικά, ισχύει και για το χυμό σου. Για να πετύχει η συνταγή, ξεκίνα ρίχνοντας πρώτα τα πιο ογκώδη κομμάτια και συνέχισε με τα μικρότερα. 

Α. Λαχανικά
Το kale και το σπανάκι είναι must. Για να πάρεις περισσότερο χυμό, πίεσέ τα μαζί με κομμάτια φρούτων.
Β. Ρίζες
Το καρότο έχει τη γλύκα του. Επίσης, η  υψηλή αναλογία λαχανικών-φρούτων δίνει έξτρα αντιοξειδωτικά. 

2. Το Δεξί σου Χέρι
Αυτό πρέπει να το θυμάσαι: η ταχύτητα σκοτώνει τις θρεπτικές ουσίες. Αποχυμωτές που πιάνουν μεγάλες ταχύτητες ανεβάζουν θερμοκρασία, με αποτέλεσμα να εξατμίζονται οι βιταμίνες. Απ’ την άλλη, οι πιο αργοί είναι ογκώδεις και κοστίζουν. Τη λύση σου δίνει αυτό το μοντέλο (Novis Vita Juicer, 320€, amazon.co.uk) που αλλάζει ταχύτητες ανάλογα με τα συστατικά που χρησιμοποιείς.

Γ. Φρούτα
Μην το παρακάνεις. Τα 300 ml τη μέρα είναι καλή ποσότητα. Αν πιεις περισσότερο, το σώμα σου δεν θα μπορέσει να το απορροφήσει.
Δ. Εξτρα Γεύση
Συστατικά, όπως η πιπεριά τσίλι και το τζίντζερ, θα αναβαθμίσουν τη γεύση. Προτίμησε τα βιολογικά, για να μη θέλουν ξεφλούδισμα.

3. Ένα για το Δρόμο
Το φως του ήλιου και το οξυγόνο σκοτώνουν τις βιταμίνες. Ενα θερμός με διπλά τοιχώματα θα διατηρήσει θρεπτικό και δροσερό το χυμό σου για ώρες (Stanley 1.9L Vacuum Flask, 41 ευρώ,  amazon.co.uk).

4. Μην τα θες όλα έτοιμα
Μην πέφτες στην παγίδα των χυμών, που συναντάς στα ράφια των σούπερ μάρκετ, καθώς ένα μέρος εξ αυτών δεν προσφέρει πραγματικά οφέλη. Οι περισσότεροι έχουν υποστεί παστερίωση, έτσι ώστε να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, γεγονός που σημαίνει πως έχουν χάσει τα ένζυμα που έχει  ανάγκη ο οργανισμός σου. Φτιάξε πρωτότυπους συνδυασμούς -να τους πιεις στο ποτήρι- με τις συνταγές για κάθε περίσταση από την Pandora Symes, wellness coach.

Ενέργεια
Βάλε στον αποχυμωτή και χτύπα 1 αγγούρι, 4 κλωνάρια ραβέντι (αν δεν βρεις, προτίμησε kale), 1/2 φλ. φράουλες και 2 μήλα. Τέλος, πρόσθεσε 1 κ.γ. κανέλα.
Ανοσοποιητικό
Χτύπα 3 χούφτες σπανάκι, 1/2 μαρούλι, 1 αγγούρι, 2 χούφτες kale, 1 χούφτα μαϊντανό και μέντα και 1 λάιμ. Ανάμειξε με 1/2 ποτήρι νερό καρύδας - για γλυκιά νότα.
Hangover
Χτύπα 1 λεμόνι, 1 λάιμ, 1 κόκκινη πιπεριά (2 αν είσαι τολμηρός). Μετά, πρόσθεσε 1 κ.σ. αγαύη και 400 ml νερό. Πιες αυτόν το χυμό νωρίς το πρωί και θα πεις αντίο στη ζαλάδα.
Πέψη
Χτύπα 2 παντζάρια, 1 πορτοκάλι (ή 2), 1/2 αγγούρι, τζίντζερ, 2 καρότα και 1 λάιμ. Η φλούδα των φρούτων βοηθά στην απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif