Χριστουγεννα με ... Μετρο

Αυτή τη χρονιά μην πέσεις στην παγίδα. Δες πώς θα απολαύσεις τις γιορτές χωρίς να επιβαρύνεις την υγεία σου ή τα κιλά σου.
Ημερομηνία δημοσίευσης:
22/12/2016

Οι γιορτές των Χριστουγέννων πλησιάζουν και μαζί με αυτές τα εορταστικά δείπνα, τα γλυκά, τα ποτά…

Oι πιο συνηθισμένες ερωτήσεις είναι «Τι θα κάνω μέσα στις γιορτές;» «Φοβάμαι μην ξαναπάρω τα κιλά που έχασα » «Πήρα πολλά κιλά μέσα στις γιορτές, πως θα τα χάσω γρήγορα;».

Για να αποφύγουμε λοιπόν το άγχος και να μπορέσουμε να διατηρήσουμε το βάρος μας μέσα στις γιορτές πρέπει να τρώμε με μέτρο ακολουθώντας απλές συμβουλές:

1. Αν γνωρίζουμε ότι το βράδυ θα φάμε κάτι πιο «βαρύ», το μεσημεριανό γεύμα θα πρέπει να είναι κάτι ελαφρύ.
2. Φροντίστε να μην μείνετε νηστικοί όλη μέρα προκειμένου να φάτε το βράδυ, διότι δεν θα μπορείτε να ελέγξετε τον εαυτό σας.
3. Στην επίσκεψη, αποφύγετε τα πρώτα ορεκτικά, κριτσίνια, κίτρινα τυριά, αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς.
4. Εάν υπάρχει μπουφές, μην ξεκινήσετε να γεμίζετε το πιάτο σας από την αρχή.
5. Γεμίστε το πιάτο σας με σαλάτα και λαχανικά, τα οποία είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και επιφέρουν γρηγορότερα κορεσμό μειώνοντας το αίσθημα της πείνας.
6. Καταναλώστε αλκοόλ με μέτρο!Προτιμήστε ένα ποτήρι κρασί.
7. O πειρασμός του γλυκού υπάρχει! Η καλύτερη επιλογή είναι το μελομακάρονο!
8. Μείνετε ενεργοί κατά τη διάρκεια των γιορτών, βγείτε για περπάτημα, κάντε βόλτες και χορέψτε. Με τον τρόπο αυτό θα οφελώντας την υγεία. 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif