Κανε τον Κινεζο στα Κιλα

Μήπως να αντικαταστήσεις τα πιρούνια σου με chopsticks;
Ημερομηνία δημοσίευσης:
26/7/2016

Μια έρευνα από τη Σιγκαπούρη έδειξε ότι, χρησιμοποιώντας chop sticks σε κάθε γεύμα σου, ανεξαρτήτως αν το μενού της ημέρας περιλαμβάνει κινέζικο, μπορεί να μειώσει τη γλυκαιμική απόκριση του οργανισμού σου σε υδατάνθρακες. Συγκεκριμένα, ο γλυκαιμικός δείκτης των ανθρώπων που έτρωγαν λευκό ρύζι με τα ξυλάκια έπεσε κατά 16%, με αποτέλεσμα η αύξηση της ινσουλίνης τους να είναι περιορισμένη σε σχέση με εκείνους που χρησιμοποιούσαν κουτάλι. Ο Christiani Jeyakumar Henry, συγγραφέας της μελέτης, υποστηρίζει πως, όταν γευματίζεις με ξυλάκια, οι μπουκιές σου συνήθως είναι μικρότερες. Αυτό έχει αποτέλεσμα να τρως με πιο αργό ρυθμό, οπότε χορταίνεις πιο γρήγορα.

ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΔΕΙΚΤΗ

Φινλανδοί ερευνητές αναφέρουν ότι το να ζυγίζεσαι κάθε εβδομάδα σε βοηθάει να μένεις στα κιλά σου. Οι συμμετέχοντες που ανέβαιναν στη ζυγαριά τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα «έβαλαν» από λίγα έως καθόλου κιλά, σε αντίθεση με εκείνους που δεν ζυγίζονταν τουλάχιστον 1 μήνα, οι οποίοι πήραν κατά μέσο όρο το 1% του βάρους τους. «Το να ζυγίζεσαι τακτικά σου επιτρέπει να προσαρμόζεις τη διατροφή σου ανάλογα με τις ανάγκες σου» λέει η Anna-Leena Vuorinen, συγγραφέας της μελέτης.

50%
Η μειωση που παρουσιαστηκε στην καταναλωση θερμιδων στους θαμώνες των καφετεριών από τότε που άρχισε να αναγράφεται στο μενού η θερμιδική αξία κάθε ροφήματος.
Πηγή: Αρχείο Men’s Health
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif