Η Πολλη Δουλεια Παχαινει τον Αφεντη

Αντικατέστησε τα σνακ στο γραφείο με κάτι υγιεινό.
Ημερομηνία δημοσίευσης:
20/7/2016

Μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Appetite έδειξε ότι οι πιθανότητες να «χτυπήσεις» ένα σνακ στα γρήγορα είναι 60% παραπάνω στον εργασιακό χώρο παρά στο σπίτι σου. «Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι στη δουλειά κάνεις πολλά πράγματα μαζί» υποστηρίζει η Jodi Liu, υπεύθυνη της μελέτης. Ετσι, αν κάθε φορά που δουλεύεις υπερωρίες τα χέρια σου πηγαίνουν αυτόματα στο συρτάρι με τις προμήθειες, φρόντισε να το γεμίσεις με υγιεινές τροφές (π.χ. ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα). Μάλιστα, το ιδανικό είναι να τις μοιράσεις σε μικρές ποσότητες, ώστε να μην καταβροχθίσεις ολόκληρη σακούλα. 

ΛΥΣΕΙΣ:

ΦΑΤΕ ΜΑΤΙΑ ΣΝΑΚ
Σύμφωνα με νέα ολλανδική έρευνα, το να βλέπεις σε φωτογραφία την ποσότητα των σνακ που πρέπει να καταναλώσεις, σε βοηθάει να προσέχεις πόσο τρως και κατά συνέπεια να χάσεις βάρος. Κατά τη διάρκεια της έρευνας, οι συμμετέχοντες πήραν στα χέρια τους μια σακούλα με καραμέλες μαζί με μια εικόνα που παρουσίαζε τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη. Το αποτέλεσμα; Εφαγαν 10-15 λιγότερες από εκείνους που δεν είχαν την εικόνα. Γιατί; Οι οπτικές αναπαραστάσεις σε κάνουν να καταναλώνεις συγκεκριμένη ποσότητα και σε βοηθούν να έχεις μέτρο.

DREAM ΤΕΑ(Μ)
Μια βρετανική μελέτη έδειξε ότι το πράσινο τσάι σε βοηθάει αποτελεσματικά να κάψεις λίπος. Οι συμμετέχοντες που έπαιρναν μια ημερήσια δόση των 571 mg σε κάψουλα, σε ένα μήνα είχαν αυξήσει κατά 25% το ρυθμό με τον οποίο οξειδωνόταν το λίπος τους ενώ προπονούνταν σε σχέση με εκείνους που δεν είχαν πιει το ρόφημα. Ενδεικτικά, οι πρώτοι θα μπορούσαν να χάσουν το 1,6% από το συνολικό λίπος του σώματός τους. Επομένως, βάλε στην καθημερινότητά σου το γευστικό ρόφημα και δες σε λίγες εβδομάδες τη διαφορά στον καθρέφτη.

30% λιγότερες θερμίδες καταναλώνουν κατά το μεσημεριανό τους όσοι τρώνε βρώμη το πρωι σε σχέση με εκείνους που προτιμούν τα απλά δημητριακά.
Πηγή: Annuals of Nutrition and Metabolism

ΣΧΟΛΙΑ