Η Γλωσσα τησ Πεινασ

Προσέχεις τις ποσότητες που τρως; Καλύτερα να χρησιμοποιήσεις το μυαλό σου, πριν πιάσεις το πιρούνι.
Ημερομηνία δημοσίευσης:
27/1/2017

Κι ενώ εσύ κοιμάσαι τον ύπνο του δικαίου, οι θερμίδες κάθονται στα χειρότερα μέρη. Εκείνα τα ορεκτικά που έφαγες, λέγοντας «έλα μωρέ, δεν είναι και τίποτα», δεν θα περάσουν και τόσο απαρατήρητα από τη συσσώρευση λίπους του οργανισμού σου. Δοκίμασε λοιπόν να σκεφτείς πριν φας. Αναλογίσου τι καταναλώνεις πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το γεύμα σου. Σε μια έρευνα, οι άνθρωποι που είχαν χαμηλό σκορ στο να κάνουν όλη αυτήν τη διαδικασία εγκεφαλικής ανάλυσης της τροφής που λαμβάνουν, είχαν 34% παραπάνω πιθανότητες να γίνουν βουλιμικοί σε σχέση με όσους είχαν υψηλή βαθμολογία. 

Το πρώτο βήμα είναι να αναγνωρίσεις τη διαφορά ανάμεσα στη φυσική και τη συναισθηματική πείνα (δες το διάγραμμα που ακολουθεί). Αν η πείνα σου είναι φυσική, χρειάζεσαι καλά καύσιμα για να συνεχίσεις τη μέρα σου, όπως είναι η πρωτεΐνη και τα λαχανικά. Αν είναι συναισθηματική, βρες τρεις λέξεις να περιγράψεις αυτό που νιώθεις (βαρεμάρα, σύγχυση, ερεθισμό) και αναζήτησε τρόπους (έναν περίπατο, μια παρτίδα σκάκι), λέει η Susan Albers, συγγραφέας του Eating Mindfully. Οταν τρως, όμως, απόφυγε πράγματα, που μπορούν να σου αποσπάσουν την προσοχή, όπως η τηλεόραση. Σκέψου το φαγητό, επικεντρώσου στη γεύση και την υφή. Μάσα αργά και κάνε μικρές παύσεις ανάμεσα στις μπουκιές.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif