Διαιτα και Αϋπνια

Κάθε φορά που κάνω δίαιτα δυσκολεύομαι να κοιμηθώ και τελικά καταφεύγω στο φαγητό για να καταφέρω να κλείσω μάτι. Τι μπορώ να κάνω;
Ημερομηνία δημοσίευσης:
5/5/2017

Αν ακολουθείς υποθερμιδικό πρόγραμμα διατροφής η κατανάλωση μικρής ποσότητας αμύλου, όπως π.χ. 2 φρυγανιές σίκαλης ή ένα άπαχο γιαούρτι με 0% λιπαρά ή ένα ποτήρι γάλα χαμηλών λιπαρών, πριν κοιμηθείς. Το άμυλο και τα σάκχαρα από τα γαλακτοκομικά συμβάλλουν στη σύνθεση σεροτονίνης, η οποία είναι ένα συστατικό που βοηθάει στην χαλάρωση και την έλευση του ύπνου. Επίσης μείωσε την κατανάλωση ροφημάτων που περιέχουν καφεΐνη μερικές ώρες πριν τον ύπνο. 

ΣΧΟΛΙΑ