Φρουτα και Λαχανικα στα Μικροκυματα

Αν βάλεις τα φρούτα και τα λαχανικά στο φούρνο μικροκυμάτων, χάνεται η θρεπτική τους αξία;
Ημερομηνία δημοσίευσης:
1/8/2016

Ναι, το μαγείρεμα λαχανικών, όπως το σπανάκι, μειώνει τις βιταμίνες Β που περιέχουν. Σε ό,τι αφορά, ωστόσο, στις ντομάτες, αυτή η διαδικασία βοηθά το σώμα σου να απορροφήσει το β-καροτένιο. Βέβαια, όλα αυτά είναι λεπτομέρειες. Φρόντισε να καταναλώνεις φρούτα και λαχανικά σε κάθε παραλλαγή (ωμά, ψημένα, σοταρισμένα στα μικροκύματα ή τον ατμό). Οσο δεν τα ψήνεις μέχρι να μαυρίσουν, θα ωφελείσαι από τις ευεργετικές ιδιότητές τους.  

ΣΧΟΛΙΑ