Τρωω συχνα σουσι. Καλο η κακο;

Μάθε τι να προσέχεις όταν τρως ωμό ψάρι.
Ημερομηνία δημοσίευσης:
5/9/2017

Επειδή ο μεγαλύτερος κίνδυνος είναι η δηλητηρίαση λόγω ακαταλληλότητας του ψαριού, προτίμησε γνωστά εστιατόρια που -έχουν περάσει τους απαραίτητους υγειονομικούς ελέγχους- και απόφυγε το σούσι του σούπερ μάρκετ. Νορβηγική μελέτη εντόπισε υψηλά επίπεδα βακτηρίων σχεδόν στα μισά δείγματα, πιθανόν λόγω της ακατάλληλης θερμοκρασίας συντήρησης. Από την άλλη, οι φόβοι τοξικότητας από τον υδράργυρο που συνοδεύουν την κατανάλωση ψαριού είναι πλέον περιττοί, αφού έκθεση του JAMA βρήκε ότι τα οφέλη για την καρδιά που διαθέτει το κρέας του ψαριού υπερβαίνουν τους κινδύνους πρόσληψης τοξινών. Ωστόσο, για να είσαι 100% ασφαλής, θυμήσου ότι όσο πιο ψηλά στην τροφική αλυσίδα βρίσκεται ένα είδος ψαριού τόσο πιο πολλές είναι οι πιθανότητες να περιέχει ψευδάργυρο. Ο σύμβουλος διατροφής Mike Roussell, Ph.D., προτείνει την κατανάλωση μικρότερων ψαριών, όπως οι γαρίδες και ο σολομός, με τη συνοδεία μαύρου ρυζιού, που είναι πιο υγιεινό από το λευκό.

ΣΧΟΛΙΑ