Μπλεξου με τα Πιτουρα

Για να είσαι ήσυχος ότι η χοληστερόλη σου κυμαίνεται στα φυσιολογικά επίπεδα δεν χρειάζεσαι κάποιο συμπλήρωμα.
Ημερομηνία δημοσίευσης:
5/9/2016

Μια πρόσφατη έρευνα από το Χάρβαρντ αποκαλύπτει πως το πίτουρο βρώμης μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων. Κατά τη διάρκεια της μελέτης, οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν 10 γρ. είχαν 20% παραπάνω πιθανότητες να χάσουν τη ζωή τους από καρδιακές παθήσεις σε σχέση με εκείνους που κατανάλωναν μικρότερη ποσότητα. Μάλιστα, οι ερευνητές θεωρούν πως οι φυτικές ίνες της βρώμης μπορούν να διακόψουν την απορρόφηση της κακής χοληστερόλης LDL. Μπορείς να το συνδυάσεις ακόμα και με τη βάφλα σου. 

Σούπερ Τροφή:

Περί Τίνος Πρόκειται: Το σέσκουλο αποτελεί μια ποικιλία παντζαριού κι έχει μεγάλα και σκληρά φύλλα.
Γιατί Κάνει Καλό; Αποτελεί καλή πηγή των βιταμινών Κ (που βοηθάει τα οστά), Α (που βελτιώνει την όραση) και C (για την αποκατάσταση του μυϊκού ιστού).
Πώς να το Απολαύσεις: Δοκίμασέ το ωμό, με λάδι, ξίδι και τριμμένη παρμεζάνα. Αλλιώς, κόψε το σε χοντρά κομμάτια, σόταρέ το και ρίξε το στην ομελέτα σου.

 

ΑΝΘΡΑΚΑΣ στο ΑΝΘΡΑΚΙΚΟ
Μπορεί όταν βάζεις σόδα στο ποτό σου να νομίζεις ότι γλιτώνεις από περιττές θερμίδες, αλλά, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιετύκε στο European Journal of Nutrition, η σόδα μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου στο συκώτι. Πώς γίνεται αυτό; Το συκώτι απορροφά γρήγορα τα σάκχαρά της μετατρέποντάς τα σε λίπος, το οποίο με τη σειρά του συγκεντρώνεται και προκαλεί φλεγμονή. Μήπως να σκεφτείς λίγο καλύτερα την επόμενη παραγγελία σου;

Ασε το κακ(α)ο να μπει
Το κακάο προστατεύει τις αρτηρίες σου, αναφέρει το επιστημονικό περιοδικό Journal of Hypertension. Οι συμμετέχοντες που έπιναν ένα ποτό με βάση το κακάο σημείωσαν 32% καλύτερο σκορ σε ένα τεστ που ήλεγχε τη λειτουργία του κυκλοφορικού συστήματος. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν πως τα φλαβονοειδή στο κακάο βοηθούν στη διαστολή των αγγείων. Βάλε στόχο τα 200 mg ημερησίως, δηλαδή περίπου ένα κομμάτι μαύρη σοκολάτα.

23%: Το ποσοστό των ενήλικων που δεν τρώνε λαχανικά κάθε μέρα.
Πηγή: British Journal of Nutrition

ΣΧΟΛΙΑ