Μετρον Αριστον

Για να αποκτήσεις το καλύτερο σώμα που είχες ποτέ δεν αρκεί το γυμναστήριο.
Ημερομηνία δημοσίευσης:
9/1/2017

Η διατροφή θα κάνει τη διαφορά. Βέβαια, ο απλός υπολογισμός θερμίδων δεν φέρνει αποτέλεσμα. Έτσι, ο Brian St. Pierre, διατροφολόγος, αποφάσισε να «μαγειρέψει» τα επιστημονικά στοιχεία και να σου σερβίρει ένα δυνατό πιάτο.

¼ Πρωτεΐνη  
«Η πρωτεΐνη βοηθά στην ανάπτυξη της μυϊκής μάζας και στην απώλεια λίπους» υποστηρίζει ο St. Pierre. Γέμισε το ¼ του πιάτου σου με κοτόπουλο, αυγά, ψάρι ή οποιαδήποτε πρωτεΐνη τραβάει η όρεξή σου. Μιλάμε για 2 μερίδες, η καθεμία να έχει το μέγεθος της παλάμης σου.

⅛ Υδατάνθρακες
Φάε 2 χούφτες φρούτα, φασόλια, βολβούς (όπως γλυκοπατάτες) ή ολόκληρους σπόρους, όπως καστανό ρύζι, κινόα, ζέα, σε κάθε γεύμα. Η σωστή ποσότητα υδαταναθράκων θα σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια για την προπόνησή σου και θα αποτρέψει τις «καταδρομικές» σε διάφορα σνακ.

⅛ Καλά Λιπαρά
Κατανάλωνε σχεδόν ίσες ποσότητες άμυλου και καλών λιπαρών, όπως αβοκάντο ή καρύδια, σε κάθε γεύμα. Εναλλακτικά, μαγείρεψέ με 1 φλ. ελαιόλαδο. Τα συγκεκριμένα λιπαρά βοηθούν τα κύτταρα και δίνουν στο ανοσοποιητικό σου σύστημα γερή ώθηση.

½ Λαχανικά
Οι φυτικές ίνες προσφέρουν αίσθημα πληρότητας, οι βιταμίνες και τα μεταλλικά στοιχεία υποστηρίζουν την καλή κυτταρική λειτουργία και τα αντιοξειδωτικά καταπολεμούν τις ασθένειες. Οπότε μην το αναβάλλεις άλλο: γέμισε το μισό σου πιάτο με λαχανικά, όπως λαχανάκια Βρυξελλών και κουνουπίδι.

ΣΧΟΛΙΑ