To Β οr Not to B?

Δεν είναι όλα τα συμπλέγματα αρνητικά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό των βιταμινών Β. Αν αναρωτιέσαι γιατί να τα βάλεις στη διατροφή σου, διάβασε εδώ.
Ημερομηνία δημοσίευσης:
21/10/2016

1. Περί Τίνος Πρόκειται
Το σύμπλεγμα των Β αποτελείται από οκτώ βιταμίνες (δες δίπλα), τις οποίες λαμβάνεις από τροφές ή συμπληρώματα διατροφής, αφού το σώμα σου δεν μπορεί να τις δημιουργήσει. Ο πιο κρίσιμος ρόλος τους είναι η υποβοήθηση της φυσιολογικής λειτουργίας των κυττάρων με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

2. Γιατί τις Εχεις Ανάγκη
«Χωρίς αυτές, ο μεταβολισμός σου θα επιβραδυνθεί, κάνοντας δυσκολότερη τη μετατροπή της τροφής σε ενέργεια» αναφέρει ο Αντρέας Μυκονιάτης από την Ιατρική Σχολή στο Πανεπιστήμιο του Σικάγου. Σε περίπτωση που η έλλειψη είναι μεγάλη εκδηλώνονται συμπτώματα, όπως αναιμία, εξασθένηση του ανοσοποιητικού συστήματος, ακόμα και κατάθλιψη. 

3. Πού θα τις Βρεις
«Τροφές όπως το άπαχο κρέας, τα αυγά, τα γαλακτοκομικά, τα φυλλώδη λαχανικά και τα προϊοντα ολικής άλεσης θα καλύψουν τις ανάγκες σου» κρίνει η Catherine Champagne, ειδική σε θέματα διατροφής. Αν είσαι vegan, θα χρειαστείς συμπληρώματα βιταμίνης B12. Τέλος, να θυμάσαι ότι τα ενεργειακά ποτά αποτελούν καλή πηγή βιταμινών Β, αλλά κρύβουν κινδύνους, όπως οι μεγάλες ποσότητες καφεΐνης και ζάχαρης που έχουν. 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif